2011/01/02

Sketch 25

Happy New Year! I hope everyone overate and overslept as much as I did. I also gamed: levelled my World of Warcraft priest and logged some hours on Assassin's Creed Brotherhood (Christmas gift, yay).

And here are some sketches I did over the Holidays. I ordered a brown paper Cachet sketchbook and I love it. Works great with inks!


Bonne Année! J'espère que tout le monde a autant mangé et dormi que moi pendant les vacances des Fêtes. J'en ai profité pour jouer un peu : j'ai monté mon prêtre de World of Warcraft et j'ai déjà quelques heures à mon actif dans Assassin's Creed Brotherhood (cadeau de Noël, yesssssss).

Voici des esquisses que j'ai réalisées pendant les Fêtes. J'ai commandé un cahier d'esquisses fait de papier recyclé brun par Cachet et je l'adore. Parfait pour travailler avec l'encre!

2 comments:

Linda Nguyen said...

Voot-voot! Awesome!

Unknown said...

Gonna post some of the DnD ink sketches once I'm done with Simon's character. Don't forget to e-mail me a description if you want me to draw yours ^_^